معرفی بهترین مدل های تلویزیون دوو از 50 تا 65 اینچ

معرفی بهترین مدل های تلویزیون دوو از 50 تا 65 اینچ
راهنمای مطالعه

    دوو برندی محبوب و قدیمی است که محصولات خانگی با کیفیتی تولید می‌کند. یکی از برجسته‌ترین محصولات این برند تلویزیون محسوب می‌شود. محصولات این برند تنوع بالایی دارند و در دسته‌بندی‌ها همراه با سایزهای متنوعی به فروش می‌رسند. در این راهنمای خرید قصد داریم تا بهترین تلویزیون دوو همراه با مشخصات آن را در اختیارتان قرار دهیم تا در صورت نیازی برای خرید تلویزیون بتوانید بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

    بهترین مدل تلویزیون دوو

    مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم برخی از بهترین تلویزیون‌های دوو هستند که به مشخصات قابل قبولی مجهز شده‌اند و ارزش خرید بالایی نیز دارند. قیمت تلویزیون در مدل‌های معرفی شده نیز متنوع هستند و با هر بودجه‌ای گزینه‌ای برای خرید وجود دارد.

    تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-75SU1800 سایز 75 اینچ

    در صورتی که به نمایشگرهای بزرگ علاقه دارید و فضای کافی نیز برای آن در نظر گرفته‌اید، تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-75SU1800 سایز 75 اینچ گزینه مناسبی برایتان محسوب می‌شود. این محصول نمایشگری 75 اینچی با پنلی از نوع IPS دارد که رزولوشن 2160 در 3840 را نمایش می‌دهد. برای کیفیت صدای بالاتر و بهتر شنیدن محتوای در حال پخش روی بدنه محصول دو بلندگو 15 واتی قرار دارد. این بلندگو شما را از خریدن اسپیکر جداگانه بی نیاز می‌کند؛ همچنین این بلندگوها از استانداردهای دالبی دیجیتال و صدای فراگیر (SURRUOND) نیز پشتیبانی می‌کنند. درگاه‌های متنوع USB، HDMI، کامپوزیت (Composite) و درگاه Component در پشت دستگاه قرار دارند و امکان وصل کردن دستگاه‌های متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهند. حافظه داخلی محصول 8 گیگابایت در نظر گرفته شده و حافظه رم آن نیز 1.5 گیگابایت است. با استفاده از این حافظه می‌توانید برنامه‌های مختلفی روی تلویزیون نصب کنید.

    تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-65SU1800 سایز 65 اینچ

    بهترین تلویزیون دوو ۶۵ اینچ متعلق به عنوان تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-65SU1800 است. این محصول هوشمند است و سیستم عامل اندروید 9 را اجرا می‌کند. با استفاده از سیستم عامل اندروید می‌توانید برنامه‌های متنوعی را روی تلویزیون نصب و اجرا کنید. تلویزیون دوو نمایشگر بزرگ و مناسبی دارد که دیدن محتوا را جذابیت می‌بخشد. این نمایشگر 65 اینچی است و کیفیت 2160 در 3840 را ارائه می‌کند. با این کیفیت تصویر محتوا را با بهترین کیفیت و نزدیک به واقعیت تماشا کنید؛ همچنین این صفحه‌نمایش از HDR نیز پشتیبانی دارد. 2 عدد بلندگو این دستگاه روی پایین بدنه قرار دارند و از صدای دالبی دیجیتال هم پشتیبانی می‌کنند. یکی از مزایای این دستگاه داشتن گیرنده دیجیتال محسوب می‌شود و شما را از خریدن محصولی جداگانه برای دریافت شبکه‌های ایرانی بی‌نیاز می‌کند. درگاه‌های USB، HDMI، درگاه LAN، ورودی آنتن، حافظه داخلی 8 گیگابایتی، مجهز به رابط کاربری اختصاص هوما با قابلیت اجرای فرامین صوتی فارسی، سیستم راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها و تکنولوژی ماشین زمان Time shift از دیگر قابلیت‌هایی هستند که به این محصول ارزش خرید می‌بخشند.

    تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1730 سایز 55 اینچ

    در ادامه معرفی بهترین تلویزیون دوو 55 اینچ نوبت به محصول دیگری از این برند رسیده است. تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1730 هوشمند است و سیستم عامل اندروید 9 را اجرا می‌کند. حافظه رم این محصول 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز 8 گیگابایت است. با توجه به همین موضوع می‌توانید از فروشگاه گوگل پلی انواع بازی و برنامه را دانلود و روی این محصول نصب کنید. با کمک Screen Mirroring می‌توانید محتوای گوشی هوشمند را روی تلویزیون ۵۵ اینچ نمایش دهید و به راحتی هر آنچه داخل گوشی دارید را در ابعاد بزرگتر تماشا کنید. پشتیبانی از دستیار صوتی هوما، پشتیبانی از HBB TV، ارتباط بدون سیم AirPlay، سیستم DLNA و قابلیت ماشین زمان (Time Shift) از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. تلویزیون دوو مدل DSL-55SU1730 نمایشگری 55 اینچی دارد و پنل 4K آن نیز از قابلیت HDR10 پشتیبانی می‌کند. بلندگوهایی که زیر قاب اصلی تلویزیون هستند نیز از ویژگی‌هایی مانند Dolby Digital Plus، صدای دالبی دیجیتال، صدای فراگیر سوراند، صدای دالبی پشتیبانی می‌کنند و کیفیت صدای خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند. بلوتوث، وای فای، درگاه USB، درگاه HDMI و ورودی آنتن همگی از اتصالات بی‌سیم و سیمی محصول هستند. 

    تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1710 سایز 55 اینچ

    یکی دیگر از گزینه‌های در نظر گرفته شده در معرفی بهترین تلویزیون دوو 55 اینچ مدل DSL-55SU1710 این برند است. این محصول خوش ساخت و با کیفیت وضوح تصویر 4K را نمایش می‌دهد و پنل صفحه‌نمایشی از نوع IPS دارد. این صفحه‌نمایش از فناوری HDR نیز  پشتیبانی می‌کند و زاویه دید 178 درجه نیز دارد. با استفاده از ویژگی ضبط برنامه‌ها (PVR) می‌توانید همزمان با تماشای برنامه مورد علاقه‌تان آن را نیز ضبط کنید و در صورت نیاز بعدا تماشا کنید. دو بلندگو با توان 15 وات نیز روی بدنه دستگاه قرار گرفته که شما را از خرید اسپیکر جداگانه بی نیاز می‌کند و می‌توانید به راحتی صدای محتوای در حال پخش را گوش دهید؛ همچنین از استاندارد صوتی Dolby Digital نیز پشتیبانی می‌کند. درگاه USB، درگاه HDMI و ورودی آنتن همگی از درگاه‌های متنوع این محصول هستند. تلویزیون دوو هوشمند است و اندروید 9 را نیز اجرا می‌کند. در کنار این موارد 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد و به 1.5 گیگابایت رم نیز مجهز شده است.

    تلویزیون ای ال ای دی دوو مدل DSL-50S6600EUM سایز 50 اینچ

    آخرین گزینه قرار گرفته در این لیست محصولی با اندازه جمع و جور است و مناسب افرادی است که فضای کمی در اختیار دارند. از اتصالات بی‌سیم و سیمی این محصول می‌توان به درگاه USB، HDMI، درگاه LAN، اتصال وای فای اشاره کرد. سیستم عامل اندروید 9 به همراه گیرنده DVBT2 به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های متنوعی را روی آن نصب کنید؛ همچنین حافظه داخلی 16 گیگابایتی نیز دارد تا با خیال راحت و بدون نگرانی از داشتن فضای مناسب بتوانید برنامه‌ها را ضبط، دریافت و نصب کنید. ارتباط بدون سیم AirPlay، تکنولوژی HBBTV، ماشین زمان TIME MACHINE و پشتیبانی از دستیار صوتی هوما از دیگر قابلیت‌های این محصول هستند. در کنار این موارد با داشتن ویژگی Screen Mirroring می‌توانید محتوای گوشی را روی تلویزیون نمایش دهید.

    جمع بندی

    تمامی گزینه‌هایی که در این لیست قرار گرفته‌اند جزو بهترین و پر فروش‌ترین تلویزیون‌های دوو هستند. در صورتی که قصد خرید تلویزیون دارید بد نیست تا نگاهی به لیست فوق داشته باشید. همچنین در صورت نیاز برای خرید تلویزیون دوو می‌توانید به فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید و از بین مدل‌های موجود بهترین گزینه را خریداری کنید.

     

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید