چگونه ارزان به کیش سفر کنیم؟

چگونه ارزان به کیش سفر کنیم؟
راهنمای مطالعه

    سفر به جزیره شگفت‌انگیز کیش با جاهای دیدنی زیبا و فراوان، طرفداران بسیاری میان گردشگران با هر سلیقه و بودجه‌ای دارد. می‌توانید انتخاب کنید لوکس سفر کنید یا ارزان و اقتصادی. ما در این مطلب تصمیم گرفتیم بررسی کنیم چگونه می‌توان سفر ارزان به کیش را تجربه کرد و از چه راه‌هایی باید هزینه‌ها را کاهش داد. پس در  ادامه همراه شوید.

    عوامل موثر بر قیمت سفر به کیش

    عوامل متعددی بر هزینه سفر اثر گذار هستند. با مدیریت صحیح می‌توان تا حد زیادی آن را کاهش داد. قیمت سفر به کیش در سه بخش مهم هزینه رفت و آمد، هزینه اقامت و هزینه گردش و تفریح خلاصه می‌شود. بنابراین بررسی نرخ انواع بلیط سفر مانند قیمت بلیط هواپیما، تعرفه اقامت در هتل و اقامتگاه و قیمت انواع رستوران، مراکز تفریحی، خرید و... در اولویت‌های شما قرار می‌گیرد. در ادامه هر یک را بیشتر بررسی می‌کنیم.

    بلیط ارزان کیش

    اگر فاصله شهر مبدا شما تا کیش چندان طولانی نیست، می‌توانید روش سفر زمینی را انتخاب کرده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. در این راستا بلیط اتوبوس یا قطار تا نزدیک‌ترین مقصد مانند بندرعباس را تهیه کرده، سپس از طریق روش آبی خود را به جزیره برسانید. اگر هم پشیمان شدید، اقدام به کنسلی بلیط اتوبوس یا قطار کنید و بلیط هوایی تهیه کنید تا بدون دردسر و خستگی به جزیره برسید.

    اگر مبدا شما تا کیش فاصله زیادی دارد، بهترین کار خرید بلیط هواپیما کیش است. برای خرید بلیط ارزان هواپیما پیشنهاد می‌شود زمان‌های خلوت و کم تردد به جزیره را انتخاب کنید. برای مثال بعد از پایان تعطیلات، روزهای وسط هفته و اوایل فصل پاییز. به‌خصوص بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری را در این ایام راحت‌تر می‌توانید با نرخ پایین بخرید. در زمان‌های شلوغ مانند ایام نوروز با توجه به افزایش تقاضا برای سفر، نرخ انواع بلیط سیستمی و چارتر بالا می‌رود و در واقع انتخاب مناسبی برای سفر کم هزینه نیست.

    جهت خرید بلیط ارزان باید به عوامل دیگری همچون کلاس پروازی و ایرلاین نیز توجه داشته باشید. کلاس پروازی اکونومی با ارائه خدمات و امکانات در حد معمول، یک گزینه اقتصادی به شمار می‌رود. در مقابل با رزرو کلاس پروازی بیزینس و پرداخت هزینه بیشتر از خدمات بیشتری بهره‌مند خواهید شد. هم‌چنین هنگام بررسی بلیط‌ها، به شرکت هواپیمایی دقت داشته باشید. ممکن است برخی ایرلاین‌ها با نرخ پایین‌تری بلیط خود را ارائه دهند و سفر مقرون به صرفه‌تری را برای شما رقم بزنند. 

    اقامت اقتصادی در کیش

    اقامتگاه‌های بوم‌گردی و هتل‌های گوناگونی از ارزان تا گران با امکانات و خدمات رفاهی متنوع در کیش به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند. اگر می‌خواهید ارزان سفر کنید پیشنهاد ما به شما این است که به سایت‌های معتبر رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه مراجعه کرده، محدوده بودجه خود را مشخص کنید، سپس با توجه به شرایطتان تناسب امکانات و قیمت‌ها را بررسی و هوشمندانه ارزان‌ترین گزینه را رزرو کنید. حتما به موارد مهمی همچون ستاره هتل، فاصله از مراکز مهم گردشگری، نظر مسافرین قبلی و... دقت کنید.

    یک پیشنهاد هم رزرو تور است. به ویژه تورهای لحظه آخری ارزان در روزهای نزدیک به تاریخ سفر که می‌توانند بلیط هواپیما و هتل با قیمت ارزان به شما ارائه کنند. البته این موضوع کاهش قیمت تورها بیشتر در ایام خلوت و کم تردد اتفاق می‌افتد. 

    تفریحات ارزان در کیش

    در جزیره کیش تفریحات ارزان و متنوع و حتی رایگان برای گردشگران تدارک دیده شده است که در ادامه پرطرفدارترین آن‌ها را بیشتر بررسی می‌کنیم:

    • مراکز خرید ارزان مانند مرکز خرید پردیس، بازار پانیذ، بازار زیتون، ونوس، مریم، بازار صفین، مرکز خرید مروارید و... بهترین گزینه‌ها برای خرید اقتصادی هنگام سفر به جزیره هستند.
    • رستوران‌های متنوعی در کیش آماده پذیرایی از گردشگران هستند. از جمله اقتصادی‌ترین و باکیفیت‌ترین گزینه‌ها می‌توان به فودکورت دامون، فودلند، رویال استار، میر مهنا، نهنگ سفید و... اشاره کرد.
    • نمی‌شود به کیش بروید و تفریحات هیجان‌انگیز، آن هم با قیمت‌های مناسب را تجربه نکنید. برای مثال دوچرخه سواری، پینت بال، تفریحات آبی همچون قایق سواری، رفتن به اسکله، ساحل مرجان و...

    به طور کل پیشنهاد ما به شما برای تفریح رایگان در کیش رفتن به پارک ساحلی سیمرغ، پارک ساحلی مرجان، اسکله میرمهنا، پارک شهر کیش، کشتی یونانی، نخلستان باغ بهشت، باغ اره ایرانی، درخت سبز کیش، اسکله تفریحی کیش، شهر باستانی حریره و روستای باغو است.

    جمع بندی

    هنگام سفر به کیش با برنامه‌ریزی صحیح، متناسب با بودجه و علایق خود می‌توانید انتخاب کنید سفری لوکس داشته باشید یا ارزان و اقتصادی. اگر به دنبال سفر ارزان به کیش هستید، خرید بلیط ارزان هواپیما، رزرو اقامتگاه قیمت مناسب یا پیدا کردن تورهای لحظه آخری ارزان را در اولویت قرار دهید. انتخاب تاریخ مناسب سفر هم نقش مهمی در کاهش هزینه‌های سفر شما دارد. اگر می‌خواهید اقتصادی سفر کنید زمان‌های شلوغ مانند ایام نوروز، تعطیلات و... را بهتر است انتخاب نکنید. در عوض روزهای پس از تعطیلات، وسط هفته و... را در نظر بگیرید. 

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید