اطلاعات کامل هتل لیماک آرکادیا ریزورت آنتالیا

اطلاعات کامل هتل لیماک آرکادیا ریزورت آنتالیا
راهنمای مطالعه

    هتل لیماک آرکادیا ریزورت آنتالیا یکی از هتل های معروف آنتالیا است که احتمالا نام آن را بارها شنیده‌اید. این هتل در یکی از بهترین مناطق آنتالیا قرار دارد و از نظر دسترسی به مرکز شهر و همچنین جاذبه‌های گردشگری از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است. با اقامت در این هتل می‌توانید حس خوب یک اقامت لوکس و راحت را تجربه کنید؛ چراکه این هتل خدمات رفاهی و امکانات بی‌نظیری را برای مسافران خود فراهم کرده است. اگر در ارتباط با هتل لیماک آرکادیا ریزورت اطلاعات کافی در دست ندارید، با ما همراه باشید تا در این مقاله، به‌معرفی کامل آن بپردازیم.

    آشنایی با هتل لیماک آرکادیا ریزورت

    در میان هتل های آنتالیا، این هتل یک هتل ۵ ستاره است که به‌دلیل موقعیت مکانی عالی مسافران را به‌سمت خود جذب می‌کند. فاصله هتل تا مرکز شهر، بازار بزرگ و مناطق دیدنی آنتالیا بسیار ناچیز است. از این رو با اقامت در آن دیگر نگران پیداکردن مناطق گردشگری و مراکز خرید این شهر نخواهید بود.

    این هتل در منطقه بلک واقع شده است، به‌همین‌دلیل با رزرو هتل آنتالیا در دل طبیعتی زیبا و چشم‌نواز ساکن می‌شوید که در اطراف‌تان درختانی با صدها سال قدمت به چشم می‌خورد. این هتل دارای ۴۶۵ اتاق و سوئیت در متراژ متفاوت است که همگی با بهترین و مدرن‌ترین وسایل مجهز شده‌اند. برخلاف سایر هتل های آنتالیا، در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود دارند، پس اگر حیوان خانگی دارید و با آن سفر کرده‌اید، این هتل بهترین گزینه جهت اقامت شما خواهد بود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل مسلط‌بودن پرسنل آن به زبان‌های مختلف است که به مهمانان از جوامع و فرهنگ‌های مختلف اطمینان می‌دهد که ارتباط مؤثر و دوستانه‌ای با پرسنل هتل برقرار کنند.

    امکانات هتل لیماک آرکادیا ریزورت آنتالیا

    همه افراد دوست دارند که هنگام سفر در هتلی با شرایط عالی ساکن شوند تا علاوه‌بر دریافت خدمات موردنیاز خود از هتل، به سایر مکان‌های شهر دسترسی لازم را داشته باشند. با اقامت در این هتل به‌دلیل موقعیت مکانی و شرایط خدمات‌دهی عالی که دارد، به هر آن‌چه در تصور دارید دسترسی خواهید داشت. در ادامه برای شناخت بیشتر هتل لیماک آرکادیا ریزورت به‌معرفی برخی از امکانات آن می‌پردازیم.

    اتاق‌های مجهز و استاندارد

    این هتل اتاق‌های بسیار دنج و راحتی دارد که به درخواست شما در اختیارتان قرار می‌گیرد. درصورت تمایل به رزرو هتل لیماک آرکادیا ریزورت پیشنهاد می‌شود که در ابتدا لیست اتاق‌ها را مشاهده کنید و سپس بسته‌به نوع نیازتان یکی از واحدها را جهت اقامت انتخاب کنید. انواع اتاق‌هایی که این هتل جهت پذیرایی از مهمانان خود تدارک دیده است عبارت‌اند از:

    • اتاق استاندارد ۴نفره دارای ۲ تخت توئین یا ۱ تخت دبل

    • اتاق اکونومی ۳نفره دارای ۱ تخت دبل یا ۲ تخت توئین

    • اتاق فمیلی ۵نفره دارای ۱ تخت توئین یا ۲ تخت توئین

    • اتاق استاندارد سینگل دارای ۱ تخت دبل یا ۱ تخت توئین

    رستوران‌های متنوع

    از نظر گردشگران هتلی از امتیاز بالا برخوردار است که در کنار ارائه خدمات و امکانات رفاهی، رستوران بی‌نظیری نیز داشته باشد. این هتل دارای ۸ رستوران مختلف است که به جرات می‌توان گفت با یک‌بار تجربه‌ی غذاهای آن، هیچگاه برای سرو خوراکی به بیرون از هتل نمی‌روید. رستوران‌ها با منوی مختلفی از انواع غذای ترکی، ایرانی و دریایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. برخی از پرطرف‌دارترین رستوران‌های این هتل عبارت‌اند از:

    • رستوران آلاکارته Sushida

    • رستوران Mangal

    • رستوران Pasha

    • رستوران LA CUCINA

    • رستوران Red Wok

    • رستوران Mc Arcadia

    میز پذیرش ۲۴ساعته

    در این هتل ارائه خدمات پذیرش مربوط به مهمانان به‌صورت ۲۴ساعته و بدون وقفه انجام می‌شود. در این حالت گردشگران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز به این هتل مراجعه کنند و از خدمات آن مانند سفارش غذا، تعویض حوله و لوازم بهداشتی یا درخواست خدمات نظافت اتاق بهره‌مند شوند.

    سالن بدن‌سازی

    باشگاه بدن‌سازی یکی از امکانات ویژه در هتل‌ها است که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا در سفر هم از انجام فعالیت‌های ورزشی خود عقب نمانند. در هتل لیماک آرکادیا ریزورت آنتالیا یک سالن بدن‌سازی فوق‌العاده با تجهیزات کامل در اختیار مسافرانی که به سلامت اندام خود اهمیت می‌دهند، قرار می‌گیرد.

    امکانات تفریحی

    در این هتل ۵ ستاره و مجلل امکانات تفریحی و سرگرمی بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید درصورت تمایل از آن‌ها بهره‌مند شوید و ساعات و لحظه‌های خوشی را برای خود و همراهان‌تان رقم بزنید. برخی از امکانات ویژه‌ای که در هتل لیماک آرکادیا ریزورت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد عبارت‌اند از:

    • استخر

    • زمین تنیس

    • اجاره دوچرخه

    • کلوپ شبانه

    • سرسره آبی

    • صندلی‌های آفتاب‌گیر

    • صندلی استخر

    • کلوپ کودکان

    • سالن بیلیارد

    • اتاق بازی

    رزرو هتل لیماک آرکادیا ریزورت

    هتل لیماک آرکادیا ریزورت آنتالیا یکی از محبوب‌ترین و زیباترین هتل های آنتالیا است که به‌دلیل امکانات ویژه و موقعیت ایده‌آل، همواره مورد مقبولیت گردشگران واقع می‌شود. با رزرو این هتل به کلیه خدماتی که در سفر به آن نیازمند هستید، دسترسی دارید؛ زیرا پرسنل و خدمه‌های آن در تلاش‌اند که با ارائه بهترین‌ها ساعات خوشی را برای مهمانان خود رقم بزنند.

    اگر قصد سفر به ترکیه و شهر زیبای آنتالیا را دارید و تمایل دارید که در هتلی مرکزی با امکانات و خدمات ویژه اقامت کنید، هتل لیماک آرکادیا ریزورت پیشنهاد ما به شما است. جهت رزرو هتل آنتالیا یا رزرو بلیط هواپیما آنتالیا می‌توانید به معتبرترین و مطمئن‌ترین وب‌سایت‌‌ گردشگری به‌نام «فلای‌ تودی» مراجعه کنید و علاوه‌بر دریافت آنی واچر، از سایر خدماتی که جهت رفاه حال مشتریان به آن‌ها ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید