پیشنهاد ۷ استایل زیبا با بارانی زنانه؛ شیک و منحصربه‌فرد باشید

پیشنهاد ۷ استایل زیبا با بارانی زنانه؛ شیک و منحصربه‌فرد باشید
راهنمای مطالعه

    همیشه قرار نیست اول فصل خرید کنید. گاهی بعد از گذشت یک فصل و وقتی قیمت‌ها حسابی شکسته شدند، زمان مناسبی برای خرید است. در این مطلب قرار است چند استایل زیبا با بارانی زنانه به شما پیشنهاد کنیم.

    وسایل مختلفی در کمدتان پیدا می‌شود که نمی‌دانید برای چه استایلی مناسبند؟ یک راه فرار از این موقعیت خرید همزمان است. وقتی بارانی می‌خرید، همان موقع به‌فکر شلوار و بوت و لوازم جانبی هم باشید. این بار «درجه‌» می‌خواهد استایل بارانی زنانه پیشنهاد کند. نگاهی به لباس و کفش توی کمد بیندازید، ایده بگیرید و استایل تازه‌ای بسازید.

    ۱- بارانی زنانه چیبو، کلاسیک و جذاباستایل بارانی زنانه

    اگر دنبال بارانی کرم رنگ باشید، بهترینش همین مدل است. صد سال است که این مدل بارانی از مد نیفتاده و همیشه خواهان دارد. طراحان این سبک از کت نظامی مردانه الهام گرفته‌اند، اما دیگر سال‌هاست بخشی از کمد لباس خانم‌ها به‌حساب می‌آید. این بارانی محصول کشور آلمان است و از جنس کتان و پلی‌استر تهیه شده.

    تصاویر پرفروش‌ترین بارانی‌های زنانه + لیست قیمت

    مشاهده قیمت بارانی زنانه چیبو

    می‌توانید آن را با شلوار شکلاتی و نیم‌بوت جیر ست کنید. نیم‌بوت پاشنه پهن و نوک پهنی دارد و خیلی راحت به‌نظر می‌رسد.

    مشاهده شلوار شکلاتی مناسب این استایل

    مشاهده نیم‌بوت مناسب این استایل

    استایل خودتان را با یک مدل عینک خاص و شیک کامل کنید. این عینک فریم گرد و رنگ جذابی دارد و به بیشتر صورت‌ها می‌آید. وزن آن از ۴۰ گرم کمتر است. رنگ قهوه‌ای روشن لنز آن هماهنگی قشنگی با بارانی شما دارد.

    مشاهده عکس این عینک آفتابی

    می‌توانید رنگ لاک تند و تیز مثل نارنجی یا قرمز تیره انتخاب کنید. شاید هم رنگ ملایمی مثل خاکی که هماهنگ با استایل خودتان باشد. ما که دومی را پیشنهاد می‌کنیم.

    رنگ لاک ناخن پیشنهادی ما را ببینید

    ۲- بارانی زنانه توتو، مدرن و رویاییاستایل بارانی زنانه

    انتخاب بارانی ساتن کلاه‌داری که خیلی هم طرح کلاسیکی ندارد، تنوع خوبی به‌‌نظر می‌رسد. این بارانی زنانه فری‌سایز است و قدش به زیر زانو می‌رسد.

    مشاهده عکسای این بارانی + قیمت

    این بارانی زنانه را با شلوار جین جذب منگو بپوشید که از جنس نخ دوخته شده. بعد کمربند مشکی کالینز با پهنای متوسط برایش انتخاب کنید.

    قد و قیمت این شلوار را ببینید

    خرید کمربند مشکی کالینز

    با یک جفت نیم‌بوت مشکی مدل سیندرلا کار را تمام کنید. این نیم‌بوت گرم و راحت است و طراحی زیبایی دارد. ضمن این که قیمت مناسبی به شما پیشنهاد می‌کند.

    قیمت نیم بوت سیندرلا در دیجی‌کالا

    دستنبدی که از سنگ مشکی و طلا درست شده، خیلی به شما می‌آید. هم قیمت مناسبی دارد، هم ظاهر مدرن و خوشگلش چشم‌گیر است. این دستبند ۰/۳۷۰ گرم طلای ۱۸ عیار دارد و مدل قفلش گره‌ای‌ست.

    مشاهده تصاویر بیشتر این دستبند + قیمت

    [related]25001[/related]

    ۳-بارانی زنانه صورتی، سبک و راحتمد زمستانی زنانه

    بعضی از روزهای پاییزی هوا ملایم و دلچسب است و نیازی به لباس گرم ندارید. اما دل‌تان هم نمی‌خواهد زیر رگبار خیس شوید. چاره‌اش یک بارانی سبک و راحت به رنگ شاد است.

    مشاهده عکس‌ها و قیمت این بارانی

    شلوار صورتی روشن را هم در پالت خودتان جا دهید تا شیک و اسپورت به‌نظر برسید. بعد از خرید می‌بینید که جای این شلوار در کمدتان خالی بوده، چراکه با لباس‌های دیگری مثل طوسی، مشکی و سفید هم به‌کارتان می‌آید.

    خرید شلوار صورتی مانگو از ارزان‌ترین فروشنده

    وقتش رسیده کمی طوسی اضافه کنید. این نیم‌بوت طوسی پاهاتان را خشک نگه می‌دارد. این نیم‌بوت تولید ایران است و از چرم باکیفیتی دوخته شده.

    مشاهده تصاویر نیم‌بوت طوسی زاپاشوز + قیمت

    بارانی سرخابی شما لاک ملایم و روشنی لازم دارد، یک نمونه به شما پیشنهاد می‌کنیم.

    لاک پیشنهادی ما را ببینید

    ۴- بارانی زنانه کاج، شیک و چشم‌گیرخرید بارانی زنانه

    داشتن بارانی زنانه طوسی کلاسیک اتفاق خوبی‌ست. این بارانی در ایران دوخته شده، قدش زیر زانو است و پارچه‌ بدون طرحی دارد. این بارانی همه‌کاره استفاده روزمره و مجلسی دارد.

    مشاهده سایر تصاویر این بارانی + قیمت

    انتخاب شال طوسی و مشکی تاکید شما را به رنگ‌های زمستانی نشان می‌دهد. این شال از الیاف نخی و پلی‌استر بافته شده و خیلی کاربردی‌ست.

    مشاهده قیمت این شال مشکی و طوسی جذاب

    لگ مشکی جذب یکی از بایدهای کمد شماست که این‌جا هم به‌دردتان می‌خورد. لگ را زیر بارانی طوسی‌تان بپوشید و برای پیشنهاد نیم‌بوت خیلی شیک آماده شوید.

    خرید این شلوار مشکی از ارزان‌ترین فروشنده

    نیم‌بوت مشکی پاشنه‌دار همان چیزی‌ست که استایل شما را به بهترین شکل کامل می‌کند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این نیم بوت خاص

    با این لباس و بوت چه ساعتی انتخاب می‌کنید؟ پیشنهاد ما ست دستبند و ساعت عقربه‌ای سفید است. جنس آنها از استیل ضدزنگ انتخاب شده و با کریستال‌های برند سواروسکی خیلی شیک به‌نظر می‌رسند. این ست هم به‌درد مهمانی رسمی می‌خورد و هم برای استفاده روزمره مناسب است.

    عکس‌ها و قیمت این ست جذاب را ببینید

    ۵- بارانی زنانه مشکی، کوتاه و مشکیخرید بارانی زنانه

    یقه گرد و مدل جلیقه‌ای این بارانی خیلی اسپورت و چشم‌نواز است. قد آن به زانو نمی‌رسد و آستینش سه‌ربع و مچی طراحی شده. بارانی مدل بنیتا جیب دارد و برای استفاده روزمره عالی‌ست.

    مشاهده قیمت بارانی بنیتا در دیجی‌کالا

    مشکی بودن بارانی را با انتخاب شال طوسی جبران کنید. شال او وی اس از جنس اکریلیک تهیه شده و برای فصل سرما عالی خواهد بود.

    مشاهده اندازه و قیمت این شال

    بوت بلند مشکی حسابی پاها را گرم نگه می‌دارد و جلوه بارانی کوتاه شما را بیشتر می‌کند. به‌ویژه اگر قدتان خیلی هم بلند نیست، بوت‌ها شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

    تصاویر و قیمت این بوت را ببینید

    با بوت بلند جین جذب به‌تن می‌کنید، مثل این شلوار. شوار آر ان اس فاق متوسط و  ۹۸ درصد آن از الیاف نخی بافته شده.

    خرید این جین جذب از ارزان‌ترین فروشنده

    نور آفتاب در هر فصلی چشم را می‌زند. شما که نمی‌خواهید مدام چشم‌تان را جمع کنید تا دور چشم‌تان چروک شود؛ پس به خرید عینک آفتابی هم فکر کنید. پیشنهاد ما مدل خلبانی‌ست.

    عینک پیشنهادی ما را ببینید

    حالا می‌توانید داشتن ساعت و دستبند را تصور کنید که چقدر دست شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد. ست پیشنهادی ما از برند اسپریت انتخاب شده که استایل شما را رویایی می‌کند.

    مشاهده قیمت ست ساعت و دستبند اسپریت

    ۶- بارانی زنانه سبز، شاد و پاییزیخرید بارانی

    یک بارانی زنانه کلاسیک دیگر که برای قدبلندها مناسب‌ است. قد این بارانی میدی‌ست و از یقه انگلیسی تا جیب و آستین دکمه‌دار، هر چه بخواهید در آن طراحی شده.

    مشاهده تصاویر و قیمت این بارانی کلاسیک

    ببینید که شال سبز و نارنجی مدل آبرنگی چطور به این بارانی جان می‌دهد و جلوه‌اش را چندبرابر می‌کند.

    عکس‌های این شال جذاب را ببینید + قیمت

    نیم‌بوت زرد را با کیف هم‌رنگش انتخاب کنید تا درست رنگ پاییز شوید، سبز، زرد و نارنجی. این نیم‌بوت لژ سه سانتی‌متری دارد و اصلا پا را خسته نمی‌کند.

    خرید این نیم‌بوت از ارزان‌ترین فروشنده

    کیف مخملی خیلی کاربردی‌ست و قیمت مناسبی هم دارد. موقع بررسی عکس‌های کیف، رنگ سبزش را هم ببینید.

    مشاهده عکس‌های این کیف مخملی + قیمت

    بعضی‌ها طلا دوست دارند، اما بودجه زیادی برای خریدش کنار نگذاشته‌اند. می‌توانید دستبندی بخرید که ترکیبی از سنگ و طلا باشد، مثل این دستبند که  ۰/۳۰۰ گرم طلا دارد و قیمت مناسبی پیشنهاد کرده.

    عکس‌های این دستبند را ببینید

    ۷- بارانی زنانه سرو، دلربا و زیبااستایل بارانی زنانه

    از رنگ‌های تیره خسته شده‌اید؟ به گل‌بهی فکر کنید. این بارانی حال‌وهوای زنانه دلچسبی به کمد لباس‌تان می‌دهد، به‌ویژه وقتی لوازم جانبی طوسی کنارش قرار دهید. قد این لباس به زیر زانو می‌رسد. جنس بارانی پلی‌استر است و شما را در هوای بارانی خشک نگه می‌دارد. خوبیش این است که کلاه جداشدنی دارد. مشاهده عکس‌های این بارانی گلبهی + قیمت این بارانی زنانه را می‌توانید با شلوار جذب کوتون بپوشید. گل‌هایی که روی این شلوار دلربا دیده می‌شود، آن را خاص کرده. مشاهده قد و قیمت این شلوار جذب شال طوسی و صورتی خیلی به بارانی شما می‌آید. امتحانش کنید. مشاهده عکس‌های شال پیشنهادی ما در این استایل جای ساعت و دستبندی که لوکس به‌نظر برسد، خالی‌ست. پیشنهاد ما ست دستبند و ساعت با بندی به رنگ بژ است. این ساعت از برند الیکسا، عقربه‌ای‌ست و صفحه‌ گردی دارد. رنگ بدنه آن نقره‌ای‌ست، اما مهم‌‌تر از همه گارانتی ۲۴ماهه است که خیال‌تان را راحت می‌کند. قیمت ساعت عقربه‌ای الیکسا را ببینید عینکی که با دیگران متفاوت است، شما را از همیشه خاص‌تر می‌کند. عینک پیشنهادی ما را ببینید، عاشقش می‌شوید. اگر صورت گردی نداشته باشید، حتما به شما می‌آید. مشاهده عینک پیشنهادی ما + قیمت شما کدام استایل را بیشتر از بقیه دوست دارید؟ ممنون می‌شویم نظرات خوبتان را برای ما بنویسید. [see_also]20222[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید